Informace k využití změny poskytovatele podle § 34a zákona 127/2005 Sb.
Informace pro zákazníky
Zákazník, který chce přejít k poskytovateli DialogNet (přejímající) s využitím ustanovení § 34a zákona 127/2005 Sb.:
1) Objedná žádané služby u DialogNet
2) Uvede informace, které se týkají smlouvy u opouštěného poskytovatele, v rozsahu nejméně:
a. Své identifikační údaje
b. identifikační údaje opouštěného poskytovatele služby přístupu k internetu
c. identifikaci služeb, které mají být předmětem změny poskytovatele služby přístupu k internetu
d. den, ve kterém má změna poskytovatele služby přístupu k internetu proběhnout
e. ověřovací kód pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu vydané opouštěným poskytovatelem služby přístupu k internetu
3) Podepíše smlouvu s DialogNet o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací.
4) V případě, že bude třeba poskytnout další informace, zejména v případě, že zákazník u opouštěného poskytovatele využívá služby v rámci balíčku, poskytne zákazník nezbytnou součinnost.
DialogNet jako přejímající poskytovatel komunikuje s opouštěným poskytovatelem podle ustanovení § 34a zákona 127/2005 Sb. a příslušné vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu.
Paušální náhrady pro zákazníka při porušení povinností na straně opouštěného/přejímajícího poskytovatele
● Zákazník má právo na náhradu při porušení povinností na straně opouštěného/přejímajícího poskytovatele v případě nedodržení sjednaných, nebo zákonem daných termínů.
● Náhrady zákazník uplatňuje u poskytovatele, který povinnosti nedodržel.
● Výše paušálních náhrad, za zpoždění změny poskytovatele služby přístupu k internetu, zneužití změny poskytovatele služby přístupu k internetu, za nedodržení ujednaných termínů oprav a instalace jsou stanoveny vyhláškou Ministerstva spravedlnosti takto:
Informace pro přejímající poskytovatele
DialogNet jako opouštěný poskytovatel určuje způsob komunikace pro přejímající poskytovatele formou e-mailových objednávek, zaslaných na adresu zmena@dialognet.cz.